![[img]](/file/cyclauto_1938/img_15.jpg)
1938 Le Super Triporteur Cyclauto. Francuski rower transportowy używany w połączeniu z dwukołowym wózkiem.
![[img]](/file/cyclauto_1938/img_12.jpg)
Auguste Reymond, francuski inżynier z Grenoble zaprojektował Cyclauto w 1937 roku na zamówienie biznesmena z Indochin nazwiskiem Boyer. Boyer był właścicielem 6000 rowerowych rikszy i planował dalej rozwijać swoją sieć transportową; na początek zamierzał zamówić 1000 nowych pojazdów z dostawą w Hanoi. W pierszych trudnych latach powojennych trójkołowe wózki z napędem rowerowym były używane we Francji do transportu towarów. Budowano też wersje pasażerskie.
Cyclauto bagażowe
Cyclauto pasażerskie


![[thumb:img_1.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_1_t.jpg)
![[thumb:img_2.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_2_t.jpg)
![[thumb:img_3.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_3_t.jpg)
![[thumb:img_4.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_4_t.jpg)
![[thumb:img_5.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_5_t.jpg)
![[thumb:img_6.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_6_t.jpg)
![[thumb:img_7.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_7_t.jpg)
![[thumb:img_8.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_8_t.jpg)
![[thumb:img_9.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_9_t.jpg)
![[thumb:img_10.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_10_t.jpg)
![[thumb:img_11.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_11_t.jpg)
![[thumb:img_17.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_17_t.jpg)
![[thumb:img_18.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_18_t.jpg)
![[thumb:img_19.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_19_t.jpg)
![[thumb:img_20.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_20_t.jpg)
![[thumb:img_21.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_21_t.jpg)
![[thumb:img_22.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_22_t.jpg)
![[thumb:img_23.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_23_t.jpg)
![[thumb:img_25.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_25_t.jpg)
![[thumb:img_26.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_26_t.jpg)
![[thumb:img_27.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_27_t.jpg)
![[thumb:img_28.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_28_t.jpg)
![[thumb:img_29.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_29_t.jpg)
![[thumb:img_30.jpg]](/file/cyclauto_1938/img_30_t.jpg)