pl en
Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

DKW Block 1932

[img]

DKW Block 200. Model produkowany w kilku odmianach w latach 1931-1932. Wersja luksusowa, z rozrusznikiem elektrycznym. Po renowacji (więcej informacji)

DKW Block był modelem o kompaktowej budowie, gdzie silnik był ścislej niż poprzednio powiązany ze skrzynią biegów. Istniało kilka rozmiarów i typów tego modelu. Najpopularniejszy był Block 200 i Block 300 (co oznacza 200 i 300 cm3 pojemności silnika). Zbudowano ich razem 13000 sztuk. Powstało też sto sztuk Blocka 250 i około 760 sztuk Blocka 350. W 1933 do rodziny dołączył najlżejszy Block, 175 cm3 (zbudowano go 2150 sztuk) i najcięższy. 500 cm3 (300 sztuk). Popularny DKW Block 200 miał ramę z tłoczonych blach stalowych, chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy (192,3 cm3, średnica/skok cylindra 60/68 mm), gaźnik Amal i trójstopniową skrzynię biegów. Moc silnika wynosiła 6 KM, waga motocykla -120 kg, a jego prędkość maksymalna to 80 km/h. Pojazd był sprzedawany za 775 marek niemieckich.

[img] DKW Block, zdjęcie z 1931

[img] [img] [img] [img]

[img] [img] [img] [img]

[img] [img] [img] [img]

[img] [img] [img] [img]

[img] [img]