![[img]](/file/fn_chainless_1919/img_1.jpg)
FN Gents Chainless typ C55, produkowany przez belgijską fabrykę Fabrique National d’Armee de Guerre (poźniej znaną jako FN Herstal) w Liège. FN rozpoczęła produkcję rowerów łańcuchowych oraz bezłańcuchowych już w 1899. W 1900 zaczęli eksperymentować z silnikami doczepnymi, a w roku 1901 zaczęli budować motocykle (patrz: FN 28)
![[img]](/file/fn_chainless_1919/img_2.jpg) "F.N. był wiodącym sprzedawcą rowerów bezłańcuchowych w Wielkiej Brytanii. Model C55 kosztował 20 funtów i pojawił się po raz pierwszy na targach Olympia Show w 1919 jako ‘jedyny bezłańcuchowy rower dostępny w sprzedaży w tym kraju.’" (www.oldbike eu)
 "F.N. był wiodącym sprzedawcą rowerów bezłańcuchowych w Wielkiej Brytanii. Model C55 kosztował 20 funtów i pojawił się po raz pierwszy na targach Olympia Show w 1919 jako ‘jedyny bezłańcuchowy rower dostępny w sprzedaży w tym kraju.’" (www.oldbike eu)


![[thumb:img_3.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_3_t.jpg)
![[thumb:img_4.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_4_t.jpg)
![[thumb:img_5.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_5_t.jpg)
![[thumb:img_6.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_6_t.jpg)
![[thumb:img_7.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_7_t.jpg)
![[thumb:img_8.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_8_t.jpg)
![[thumb:img_9.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_9_t.jpg)
![[thumb:img_10.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_10_t.jpg)
![[thumb:img_11.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_11_t.jpg)
![[thumb:img_12.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_12_t.jpg)
![[thumb:img_13.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_13_t.jpg)
![[thumb:img_14.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_14_t.jpg)
![[thumb:img_15.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_15_t.jpg)
![[thumb:img_16.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_16_t.jpg)
![[thumb:img_17.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_17_t.jpg)
![[thumb:img_18.jpg]](/file/fn_chainless_1919/img_18_t.jpg)
![[icon]](/file/advertisements_fnchainless/icon.jpg) Reklamy
Reklamy![[icon]](/file/fn_chainless_1919_more_photos/icon.jpg) Więcej zdjęć
Więcej zdjęć