![[img]](/file/harley_davidson_1925/img_20.jpg)
Harley Davidson JD z roku 1926 z silnikiem o pojemności 74 cali sześciennych. 74-calowe silniki V-twin zostały wprowadzone przez Harley'a w 1922 i kontynuowano je, z niewielkimi tylko zmianami, do 1928. W modelu JD z 1925 wprowadzono nowe profilowane siodło, bak w kształcie łzy i mniejsze, a za to szersze koła, co zmieniło sylwetkę pojazdu na bliską takiej, jaką w tej chwili uważa się za klasyczną dla motocykli Harley-Davidson. Zmieniono też położenie dźwigni zmiany biegów, lokując ją obok baku. Cena motocykla wynosiła 335 dolarów: Harley sprzedał ich 9506 sztuk.


![[thumb:img_2.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_2_t.jpg)
![[thumb:img_3.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_3_t.jpg)
![[thumb:img_4.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_4_t.jpg)
![[thumb:img_5.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_5_t.jpg)
![[thumb:img_6.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_6_t.jpg)
![[thumb:img_7.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_7_t.jpg)
![[thumb:img_8.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_8_t.jpg)
![[thumb:img_9.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_9_t.jpg)
![[thumb:img_10.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_10_t.jpg)
![[thumb:img_11.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_11_t.jpg)
![[thumb:img_12.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_12_t.jpg)
![[thumb:img_13.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_13_t.jpg)
![[thumb:img_14.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_14_t.jpg)
![[thumb:img_15.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_15_t.jpg)
![[thumb:img_16.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_16_t.jpg)
![[thumb:img_17.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_17_t.jpg)
![[thumb:img_18.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_18_t.jpg)
![[thumb:img_19.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_19_t.jpg)
![[thumb:img_21.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_21_t.jpg)
![[thumb:img_22.jpg]](/file/harley_davidson_1925/img_22_t.jpg)