![[img]](/file/harley_davidson_b_1926/img_1.jpg)
Harley Davidson model B z 1926 roku z silnikiem SV o pojemności 21 cali (350 cm3).
"Harley zrezygnował z jednocylindrówek 35ci pod koniec 1918. Potem zdobywał serca klientów modelem W Sport z silnikiem typu flat twin o pojemności 600 cm3, który był w produkcji od 1919 do 1923. Sprzedaż była nie najgorsza, lecz w końcu stało się oczywiste, że rynek - zwłaszcza europejski - czeka na mniejsze motocykle. Potrzebowali ich także młodzi kierowcy. I tak w 1926 Harley wprowadził do sprzedaży kilka modeli klasy 350. Te z silnikami OHV to były ekskluzywne maszyny przeznaczone raczej do sportu, ale modele dolnozaworowe 26A oraz B (model B wyposażony był w elektryczne oświetlenie) zyskały szeroką popularność. W pierwszym roku produkcji sprzedano aż 7000 sztuk" (z yesterdays.nl)


![[thumb:img_2.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_2_t.jpg)
![[thumb:img_3.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_3_t.jpg)
![[thumb:img_4.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_4_t.jpg)
![[thumb:img_5.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_5_t.jpg)
![[thumb:img_6.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_6_t.jpg)
![[thumb:img_7.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_7_t.jpg)
![[thumb:img_8.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_8_t.jpg)
![[thumb:img_9.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_9_t.jpg)
![[thumb:img_10.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_10_t.jpg)
![[thumb:img_11.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_11_t.jpg)
![[thumb:img_12.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_12_t.jpg)
![[thumb:img_13.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_13_t.jpg)
![[thumb:img_14.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_14_t.jpg)
![[thumb:img_15.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_15_t.jpg)
![[thumb:img_16.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_16_t.jpg)
![[thumb:img_17.jpg]](/file/harley_davidson_b_1926/img_17_t.jpg)