![[img]](/file/hec_power_cycle/img_1.jpg)
„H.E.C. Power Cycle był produkowany przez Hepburn Engineering Co (H.E.C) z King Cross w Londynie. Wyposażony był w dwusuwowy silnik z deflektorem o pojemności 80 cm3 z firmy Levis. Po raz pierwszy pokazano go publiczności na Earls Show Court w listopadzie 1938, a do sprzedaży trafił w 1939. W tym czasie silniki oznaczane były znakiem firmowym Levisa. Pod koniec roku, w ramach przygotowania do następnego sezonu, silnik został zmodernizowany od tej pory oznakowany był plakietką H.E.C (tak właśnie jest w przypadku tego egzemplarza). Jednak sprzedaż trwała krótko. Z wybuchem wojny firma przeniosła się do Birmingham. 3 maja 1940 ich fabryka w Thorpe St, Birmingham, została zbombardowana. To zakończyło produkcję autocykli. Firmy H.E.C oraz Lewis połączyły się i skoncentrowały swe wysiłki na produkcji kompresorów. Zachowało się bardzo niewiele autocykli H.E.C./Levis, a jeszcze mniej tych sygnowanych w całości przez H.E.C.” (z buyvintage1.wordpress.com)
Porównaj: HEC POwer Cycle (2)


![[img]](/file/hec_power_cycle/img_2_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_3_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_4_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_5_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_6_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_7_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_8_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_9_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_10_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_11_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_12_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_13_t.jpg)
![[img]](/file/hec_power_cycle/img_14_t.jpg)