Komar z roku 1966. Motorower produkcji polskiej, opracowany w końcu lat 50-tych i produkowany w latach 1960-1983 (różne modele) przez Zjednoczone Zakłady Rowerowe w Bydgoszczy, a później Zakłady Predom Romet, głównie na rynek polski (model MR232 występował także w Niemczech i Holandii pod nazwą Mofa-25 "Condor").
1960. Pojawia się model 230, w którym zastosowano silnik typu SM02 (następca SM-01, z powodzeniem stosowanego w Rysiu). Rama rurowa, sztywne tylne zawieszenie, przedni krótki wahacz pchany. Rozruch na pedały. Nowy Komar kosztował 4500 zł, mniej od konkurencyjnego Żaka.
1962. Powstają modele 231 i 232 z nowym silnikiem serii S38, produkowanym w Zakładach Metalowych w Nowej Dębie.
1963. ZRR staje się jedynym polskim producentem motorowerów, po wstrzymaniu produkcji Rysia i Żaka we Wrocławiu. Modele 231 i 232 zostają zastąpione przez model 2320 o mniejszej mocy. To dlatego, że ze względu na zmianę przepisów drogowych konieczne było ograniczenie prędkości motoroweru do 40 km/h. Po nim następuje model 2328 ze sprzęgłem odśrodkowym.
1969. Pojawia się model 2330, z nową ramą o konstrukcji rurowo-tłoczonej i z amortyzowanym tylnym zawieszeniem.
1970. Wprowadzono model 2350, pozbawiony pedałów. Model ten produkowano przez dwa lata, po czym zdecydowano się powrócić do „rowerowego” charakteru pojazdu, przywracając pedały w kolejnym modelu, 2338 (1972-1974).
1971. Na podstawie modelu 2350 opracowano „wersję sportową”, 2360 z importowaną włoską kanapą, płaską kierownicą i ze zbiornikiem paliwa wzorowanym na bakach motocyklowych.
1972. Pojawia się udoskonalona wersja modelu sportowego, 2361 z wydłużoną kanapą (teraz już produkcji polskiej) i pewnymi zmianami w nadwoziu.
1975. Model 2351 z teleskopowym widelcem przednim zunifikowanym z motorowerem Pegaz 710 (to kolejne dzieło bydgoskich konstruktorów, motorower wprowadzony do produkcji w 1972) i z nową obudową lampy przedniej, z tworzywa sztucznego. W tym okresie ZZR Romet osiaga szczytowy poziom produkcji, 200 tys. motorowerów rocznie.
1978. Model 2352 z zupelnie innym silnikiem typ 017 ( tzw. "kwadraciak"). Ten ostatni model Komara produkowany był do 1983 roku.