![[img]](/file/lw3/img_1.jpg)
Pojazd z Lwowskiej Fabryki Rowerów (LWZ, Lwowskij Wielocypednyj Zawod).
![[img]](/file/lw3/img_2.jpg)
Lwowska Fabryka Rowerów w 1959. Zdjęcie dokumentuje wzrost produkcji przed XXI zjazdem KPZR. Fabryka podupadła po rozpadzie Związku Radzieckiego, tak jak cały lwowski przemysł.
"...jesteśmy okolo 14-tej na rogatkach Lwowa. Mijamy przedmieścia, wjeżdżamy na Grodecką, przejeżdżamy obok fabryki rowerów, przy której stoją długim szeregiem jej pracownicy z rowerami dziecięcymi i dużymi: próbują je sprzedać, bo fabryka wypłatę realizuje nie w pieniądzach, lecz w wyprodukowanym towarze... "(z opisu podróży do Lwowa, www.lwow.com.pl)


![[img]](/file/lw3/img_3_t.jpg)
![[img]](/file/lw3/img_4_t.jpg)
![[img]](/file/lw3/img_5_t.jpg)
![[img]](/file/lw3/img_6_t.jpg)
![[img]](/file/lw3/img_7_t.jpg)
![[img]](/file/lw3/img_8_t.jpg)
![[img]](/file/lw3/img_9_t.jpg)
![[img]](/file/lw3/img_10_t.jpg)