Motobécane B1V2 z 1934. Dwusuwowy, jednocylindrowy silnik 98 cm3, trzy biegi, moc 1,5 – 2 KM. Pojzad ważył 60 kg i w pełni zatankowany miał zasięg do 320 km. Prędkość maksymalna wynosiła niewiele ponad 50 km/h. Na początku lat 30-tych Motobécane opracował kilka dużych motocykli, lecz lekkie dwusuwy tej firmy świetnie się sprzedawały i Motobécane nie miał zamiaru zaniedbywać tego segmentu rynku. Dlatego w latach 30-tych ważną częścia oferty firmy były "setki" B1V2 i jeszcze lżejsze Poney. Model B1V2 pojawił się w 1934 i był produkowany do początku drugiej wojny światowej. Ostatnie B1V2 i Poney zeszły z taśmy produkcyjnej fabryki w Pantin po rozpoczęciu okupacji Francji, ale potem po prostu zabrakło materiałów. W 1941 wydano zaś zarządzenie, iż na rynek cywilny dozwolona jest tylko produkcja rowerów. B1V1 na początku wojny był wykorzystywany przez armię francuską. Wersja wojskowa nie różniła się od cywilnej, jeśli nie liczyć malowania oraz dodatku bagażnika i osłony przedniego światła.