![[img]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_3.jpg)
Silnik rowerowy NSU Motosulm na damce NSU Chrom. Pojemność silnika 34,2 cm3, moc 1.25 KM przy 4000 obr/min. Motosulm umożliwiał rozwinięcie prędkości do 35 km/h. W latach 1931-1935 zbudowano 25 tys. sztuk tego modelu. Patrz też: NSU Motosulm
![[img]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_1.jpg)
Pojazd jest odrestaurowany i w pełni sprawny.
![[img]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_6.jpg)


![[thumb:img_4.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_4_t.jpg)
![[thumb:img_5.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_5_t.jpg)
![[thumb:img_7.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_7_t.jpg)
![[thumb:img_27.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_27_t.jpg)
![[thumb:img_28.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_28_t.jpg)
![[thumb:img_13.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_13_t.jpg)
![[thumb:img_16.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_16_t.jpg)
![[thumb:img_22.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_22_t.jpg)
![[thumb:img_23.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_23_t.jpg)
![[thumb:img_24.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_24_t.jpg)
![[thumb:img_25.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_25_t.jpg)
![[thumb:img_26.jpg]](/file/motosulm_nsu_chrome/img_26_t.jpg)