![[img]](/file/neracar/img_1.jpg)
Motocykl Ner-A-Car z roku 1925 z silnikiem czterosuwowym, produkowany na licencji w Kingston w Wielkiej Brytanii. (Dwusuwowe motocykle tej marki produkowane były w USA, w stanie Nowy Jork. Patrz: Neracar 1921.)
Brytyjska firma Sheffield-Simplex rozpoczęła produkcję motocykli Ner-A-Car w 1921. Na początku korzystała z oryginalnego amerykańskiego projektu z przekładnią cierną i z silnikiem dwusuwowym 221 cm3. W 1923 silnik powiększono do 285 cm3, przy średnicy tłoka 70 mm i skoku 74 mm. Następnie Sheffield-Simplex opracował nową wersję motocykla z czterosuwowym silnikiem Blackbourne o pojemności 348 cm3, przy średnicy tłoka 71 mm i skoku 88 mm. Bezstopniową skrzynię biegów zastąpiono wtedy ręczną trójstopniową skrzynią biegów Sturmey-Archera. Ten nowy model wprowadzono w 1925 roku jako "model C". Wcześniejsza konstrukcja z silnikiem dwusuwowym była kontynuowana jako model B. Dostępny w sprzedaży był też "sportowy model C" z silnikiem górnozaworowym Blackbourne'a.
W 1926 pojawiła się wersja luksusowa z amortyzacją tylnego koła, deską rozdzielczą, owiewką i siedzeniem z poduszkami powietrznymi. Z powodu amortyzacji rozstaw kół pojazdu w tej wersji zwiększył się do 1,74 metra.
Produkcja motocykli Ner-A-Car w Kingston nad Tamizą zakończyła się jesienią 1926 roku.


![[thumb:img_2.jpg]](/file/neracar/img_2_t.jpg)
![[thumb:img_3.jpg]](/file/neracar/img_3_t.jpg)
![[thumb:img_4.jpg]](/file/neracar/img_4_t.jpg)
![[thumb:img_5.jpg]](/file/neracar/img_5_t.jpg)
![[thumb:img_6.jpg]](/file/neracar/img_6_t.jpg)
![[thumb:img_7.jpg]](/file/neracar/img_7_t.jpg)
![[thumb:img_8.jpg]](/file/neracar/img_8_t.jpg)
![[thumb:img_9.jpg]](/file/neracar/img_9_t.jpg)
![[thumb:img_10.jpg]](/file/neracar/img_10_t.jpg)
![[thumb:img_11.jpg]](/file/neracar/img_11_t.jpg)
![[thumb:img_12.jpg]](/file/neracar/img_12_t.jpg)
![[thumb:img_13.jpg]](/file/neracar/img_13_t.jpg)
![[thumb:img_14.jpg]](/file/neracar/img_14_t.jpg)
![[thumb:img_15.jpg]](/file/neracar/img_15_t.jpg)
![[thumb:img_16.jpg]](/file/neracar/img_16_t.jpg)
![[thumb:img_17.jpg]](/file/neracar/img_17_t.jpg)
![[thumb:img_18.jpg]](/file/neracar/img_18_t.jpg)
![[thumb:img_19.jpg]](/file/neracar/img_19_t.jpg)
![[thumb:img_20.jpg]](/file/neracar/img_20_t.jpg)
![[thumb:img_21.jpg]](/file/neracar/img_21_t.jpg)
![[thumb:img_22.jpg]](/file/neracar/img_22_t.jpg)
![[thumb:img_23.jpg]](/file/neracar/img_23_t.jpg)
![[thumb:img_24.jpg]](/file/neracar/img_24_t.jpg)
![[thumb:img_25.jpg]](/file/neracar/img_25_t.jpg)