pl en
Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

NSU 301 1930

[img]

NSU 301 T produkowany był w latach 1929-1930. Należał do pierwszej serii motocykli NSU przeznaczonych do turystyki. Wyposażono go w czterosuwowy silnik dolnozaworowy o pojemności 298cm3 i mocy 7 KM oraz w trójstopniową skrzynię biegów, a także amortyzowane siodełko na sprężynach, podnóżki i tłumik. Maksymalna prędkość motocykla to 85 km/h.

W końcu lat 20-tych NSU oferowało kilka blisko spokrewnionych modeli „T” (turystycznych), różniących się pojemnością. Były to jednocylindrowe czterosuwy z bakiem umieszczonym pod ramą. Do tej grupy należały: 201T (199 cm3, 4,5 KM, prędkość maksymalna: 65 km/h, 12900 sztuk zbudowanych w latach 1929-1930), 251T (249 cm3, 6 KM, prędkość maksymalna: 75 km/h, 400 sztuk zbudowanych w latach 1928-1929), oraz 301T, model wyprodukowany w ponad 9300 egzemplarzach. W 1929 dołączył do rodziny także 501T (poniżej)

[img] NSU 501 T, zdjęcie z początku lat 30-tych (z hubler.de)

[thumb:img_4.jpg] [thumb:img_5.jpg] [thumb:img_6.jpg] [thumb:img_7.jpg]

[thumb:img_8.jpg] [thumb:img_9.jpg] [thumb:img_10.jpg] [thumb:img_11.jpg]