Peugeot model MD2 z roku 1912, z silnikiem o pojemności 380 cm3.
![[img]](/file/peugeot_1913/img_1.jpg)
"Peugeot dostrzegł zapotrzebowanie na niedrogie lekkie motocykle i w 1910 wprowadził na rynek lekki model z silnikiem typu V-twin, z dwoma cylindrami ustawionymi pod kątem 45 stopni, z atmosferycznymi zaworami ssącymi i napędem pasowym (...) Ten niewielki pojazd okazał się łatwy w prowadzeniu, dobrze zapalał i rzadko się psuł. Choć ważył tylko 40 kg, mógł rozwijać prędkość do 160 km/h. W 1913 powstała nowa, ulepszona wersja tego motocykla, typ MD2, z silnikiem 380 cm3. W kolejnym, 1914 roku zmieniono kształt baku z cylindrycznego na prostokątny, gdyż taki był bardziej zgodny z aktualną modą. Motocykl MD2 odniósł znaczący sukces wyścigu drogowym Paryż-Nicea w kwietniu 1913, odtąd znany był więc pod nazwą 'Paryż-Nicea'" z http://www.oldbike.eu
![[img]](/file/peugeot_1913/img_2.jpg)


![[img]](/file/peugeot_1913/img_3_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_4_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_5_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_6_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_7_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_8_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_9_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_10_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_11_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_12_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_13_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_14_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_15_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_16_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_17_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_18_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_19_t.jpg)
![[img]](/file/peugeot_1913/img_20_t.jpg)