![[img]](/file/phantom_triton/img_16.jpg)
Rower z lat 20-tych z rzadko spotykanym niemieckim silnikiem doczepnym Phantom.
Firma Phantom-Werken, Engen&Auders (później Phantom-Motoren-Fabrik, Gebr. Henke&Bittner) działała w Berlinie w latach 1921-1928. Ich najważniejszym produktem był silnik doczepny do rowerów 148 cm3. Sprzedawali również całe motorowery i motocykle, używając silników własnej produkcji od 148 cm3 do 246 cm3, a w połowie lat dwudziestych - także silników JAP o pojemnościach od 173 cm3 do 490 cm3.
![[img]](/file/phantom_triton/img_14.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_3.jpg)


![[img]](/file/phantom_triton/img_13_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_15_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_4_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_18_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_5_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_6_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_7_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_8_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_9_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_10_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_12_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_23_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_20_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_21_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_22_t.jpg)
![[img]](/file/phantom_triton/img_1_t.jpg)