Power Pack, brytyjski silnik doczepny o pojemności 49 cm3 przeznaczony do montażu nad tylnym kołem. Produkowany przez firmę Sinclair Goddard & Co Ltd z Queensway 162, Bayswater, London, w latach 1950 - 1961. Obok: SInclair & Co reklamuje swój udział w wystawie.
„Power Pack był przykręcany przez gumowe kształtki do konstrukcji tylnego siodełka. Przewidziano kilka rodzajów mocowań, tak by dało się go montować do różnych rowerów. Dodatkowo był, również przez gumę, mocowany do piasty tylnego koła. Wspornik łączący go z piastą wyposażony był w zestawy otworów, które pozwalały przykręcić go do roweru o średnicy kół 26 lub 28 cali, i dodatkowo zamocować do niego błotnik. Dźwigienka po lewej stronie pozwalała regulować położenie rolki napędowej. Maksymalne podniesienie rolki odłączało napęd. Poniżej była pozycja normalna, pozwalająca korzystać z pracy silnika, a jeszcze niżej - pozycja awaryjna, zapewniająca silniejszy nacisk rolki. Według instrukcji, przewidziano ją na wypadek, gdyby opona była była słabo napompowana. Zbiornik w kształcie nerki zapewniał rezerwę paliwa; można było wykorzystać resztki, pochylając go (byla specjalna rączka do podnoszenia go w takich przypadkach).(...) Pod koniec lat 50-tych zapotrzebowanie na silniki rowerowe zaczęło się gwałtownie kurczyć. Power Pak byl jednak dostępny w sprzedaży aż do 1961, jako jeden z ostatnich trzech silników tego typu na brytyjskim rynku (pozostałe dwa, to Cyclemotor i Itom)” z artykułu Andrewa Pattle
W 1953 Peter Lee-Warner wyruszył w podróż dookoła świata na rowerze z silnikiem Power Pack. Rower wyposażono w dodatkowy 2-galonowy zbiornik paliwa wbudowany w ramę oraz w zbiornik wody pitnej pod kierownicą. Power Pack w trakcie całej podróży sprawował się znakomicie.