Pojazd z roku 1949, z okresu gdy marka należała do Scott Motor Cycle Co., z silnikiem 98cm3. Silniki firmy Scott uchodziły za najlepsze silniki dwusuwowe produkowane w Wielkiej Brytanii.
Cyc-Auto było pierwowzorem pojazdów znanych pod nazwą autocycle, zaprojektowanym na początku lat 30-tych przez Wallingtona Butta (patrz też: Cyc-Auto 1936). W 1938 Butt sprzedał markę wraz z całą swą firmą, Cyc-Auto Ltd, innemu brytyjskiemu producentowi motocykli - Scott Motor Cycle Co. Scott budował silniki w swym zakładzie w Yorkshire, a montażu dokonywał w East Acton pod Londynem. Po dokonaniu pewnych przeróbek (m.in. wymienił silnik na własny) Scott kontynuował produkcję wszystkich pięciu modeli: dostępna była wersja Standard i DeLuxe, każda z ramą damską i męską, do wyboru, oraz wersja transportowa. W 1940 roku produkcja została przerwana z powodu wojny. Po wojnie zaczęto jednak znów wytwarzać damkę DeLuxe, z bardzo niewielkimi zmianami. Trwało to aż do roku 1958.