![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_1.jpg)
Model z roku 1936 o pojemności silnika 98 cm3. Ten nietypowy pojazd zaprojektował Wallington Butt w 1934, dając początek całej grupie lekkich motocykli określanych terminem "autocycle" (porównaj: Raynal Autocycle 1939). Już w roku 1938 marka została przejęta przez Scotta (patrz: Cyc-Auto 1937 oraz Cyc-Auto 1949). Pojazdy z tego wczesnego okresu stanowią rzadkość.
"Cyc-Auto, który zadebiutowało w marcu 1934, zapoczątkowało autocyklowe szaleństwo. Była to zupełnie inna konstrukcja od tych, które wkrótce zalały rynek (...) Mimo to właśnie Cyc-Auto wyznaczyło kierunek rozwoju. Wiele jego cech zaobserwować można w prototypowej wersji autocykla Jonesa, który z kolei stał się wzorem dla innych marek, które pojawiły się później" (z motorbike-search-engine.co.uk)


![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_2_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_3_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_4_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_5_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_6_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_7_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_8_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_9_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_10_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_11_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_12_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_13_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_14_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_15_t.jpg)
![[img]](/file/cyc_auto_gent39s_deluxe_1938/img_16_t.jpg)