Cyc-Auto z 1937 roku, model "CV" z silnikiem Villiers 98 cm3, wersja sportowa. Patrz też: Cyc-Auto 1936
"Cyc-Auto", pojazd budowany najpierw przez Wallingtona Butta, potem przez Scotta (więcej szczegółów), to klasyk w historii brytyjskiej motoryzacji. Specjalnością Scotta były silniki dwusuwowe. Nawet silniki motocyklowe 500 cm3 konstruował jako dwusuwy. Villiers był jednak w tym czasie bezkonkurencyjny jako producent lekkich silników: sprzedawał je na całym świecie. Co ciekawe, firmowy serwis Villiersa działa po dziś dzień, dostarczając nowych lub zregenerowanych części do przedwojennych silników.
To Cyc-Auto to rzadki model. Pochodzi z krótkiego okresu przejściowego, gdy Scott wykupił już licencję od autora konstrukcji, Wallingtona Butta, a nie zaopatrzył jeszcze pojazdu w swój własny silnik. W tym czasie, wyłącznie w 1937 i 1938, Cyc-Auto sprzedawano z silnikiem Villiersa. W 1938 Scott zaczął już promować wersję ze swoim silnikiem, chciał też jednak wykorzystać zapasy, dlatego w 1938 można było kupić zarówno wersję z silnikiem Villiersa jak i (nieco drożej) z silnikiem Scotta. Ten pojazd przystosowano do wyścigów montując widelec Webbsa i nisko opuszczoną kierownicę.