![[img]](/file/indian_scout/img_1.jpg)
Model Standard Scout z 1927.
Na sezon 1920 Indian przygotował nowy model, Scout z 37-calowym (606 cm3) bocznozaworowym sillnikiem typu V-twin. Po raz pierwszy pokazano go w październiku 1919, lecz do sprzedaży wszedł w 1920. Scout był zupełnie nową, odmienną konstrukcją, był znacznie łatwiejszy w prowadzeniu i bardziej niezawodny w porównaniu ze wcześniejszymi modelami Indiana i otworzył nową epokę w historii tej firmy. Dwa lata później pojawił się model Chief (1000 cm3) który był zasadniczo „dużym Scoutem” i w ten sposób był reklamowany, a w 1923 do rodziny V-twinów dołączył Big Chief (1300 cm3). Scout i Chief to najpopularniejsze i prawdopodobnie najważniejsze modele w całej historii firmy Indian. W 1927 pojawiła się nowa wersja Scouta: Police Special z 45-calowym (745 cm3) silnikiem V-twin.


![[img]](/file/indian_scout/img_2_t.jpg)
![[img]](/file/indian_scout/img_3_t.jpg)
![[img]](/file/indian_scout/img_4_t.jpg)
![[img]](/file/indian_scout/img_5_t.jpg)
![[img]](/file/indian_scout/img_6_t.jpg)
![[img]](/file/indian_scout/img_7_t.jpg)
![[img]](/file/indian_scout/img_8_t.jpg)
![[img]](/file/indian_scout/img_9_t.jpg)