pl en
Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

Indian Scout Police Special 1928

[img]

Police Special z 45-calowym (745 cm3) silnikiem V-twin to wersja modelu Scout wprowadzona w 1927. Nowy policyjny Scout okazał się zadziwiająco szybki, miał pod tym względem przewagę nad większymi od niego motocyklami Chief oraz popularnymi w tym czasie 74-calowymi motocyklami Harley-Davidson. Scout 45 (numer oznacza pojemność silnika, w calach sześciennych) mógł być opcjonalnie wyposażony w niższą, sportową kierownicę. Potem w ofercie pojawiły się też kierownice wydłużone. Konstrukcja podtrzymująca tylne siodełko stała się integralną częścią ramy, siodełko nie musiało już być mocowane na dokręconych wspornikach, jak we wcześniejszych Scoutach. Rok później Scout został znów przeprojektowany i dał początek „serii 101” Model Scout stał się wtedy dłuższy i niższy i w marcu 1928 pojawił się na rynku jako Scout Series 101, z wydłużoną o 2 i 3/4 cala ramą, nowym bakiem i przednią lampą, silnikiem przesuniętym o trzy cale do przodu, pedałem sprzęgła mocowanym bezpośrednio do ramy (wcześniej był mocowany do specjalnej płyty) i z prądnicą schowaną za wspornikiem siodełka. W tym czasie pojawił się też przedni hamulec, wprowadzony w 1928 we wszystkich modelach Indiana. Henderson, Excelsior i Harley-Davidson również go wtedy wprowadzili. Jednak nowa seria 101 nie wyparła od razu starszych modeli. Przez większą część roku 1928 Police Special i Scout 45 pozostały w produkcji.

[img]

[img] [img] [img] [img]

[img] [img] [img] [img]

[img] [img] [img] [img]