![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_1.jpg)
Mobylette AV31 z 1952 roku. Model zadebiutował w 1949. Mobylette, w swych różnych wariantach, okazało się największym sukcesem firmy; w ciagu dwóch dekad produkcji sprzedano ponad 14 milionów tych pojazdów. Rynek na Mobylette załamał się dopiero w późnych latach 60-tych, gdy podstawowym środkiem transportu stał się samochód. Wczesny model Mobylette AV miał wyprowadzenie spalin z boku silnika i stosunkowo niewielki zbiornik paliwa (porównaj Mobylette AV z 1954). W późniejszych latach rowerowa rama AV została skopiowana w popularnym modelu Raleigh Runabout, zmieniono tylko bak.


![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_2_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_3_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_4_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_5_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_6_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_7_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_8_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_9_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_10_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_11_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_12_t.jpg)
![[img]](/file/motobecane_mobylette_av31/img_13_t.jpg)