Singer Lady's de Luxe z roku 1908. Rower zrobiony przez brytyjską firmę Singer Cycle Co. później bardziej znaną pod nazwą Singer Motors Ltd.
George Singer urodził się w Stinsford w hrabstwie Dorset w 1847. Terminował w Penn's Engineering Works w Greenwich, po czym w 1869 przeniósł się do Coventry, aby rozpocząć pracę w Coventry Machinist Company. W 1874 porzucił pracę Jamesa Starley'a w Coventry Machine Shop by zacząć własną działalność. Zaczął od wytwarzania rowerów typu safety oraz maszyn do szycia. Opatentował pomysł łukowego wygięcia końców widelca, aby polepszyć jego możliwości absorbowania wstrząsów. W 1901 Singer zaczął budować zmotoryzowane trójkołowce, a wkrótce potem - zmotoryzowane rowery, wyposażone w silnik zamontowany w kole. Użył do tego silnika o pojemności 222 cm3 projektu Edwina Perksa i Franka Bircha, byłych pracownikow Beestona.
Silnik Perksa i Bircha o mocy 2 koni mechanicznych, umieszczony w charakterystycznej ażurowej obudowie z aluminium, pojawił się w wielu pojazdach Singera: rowerach męskich i damskich, trójkołowcach z napędem na przednie lub tylne koło, a nawet w wózku mleczarza. W 1904 firma poszerzyła ofertę o bardziej konwencjonalne motocykle, zaczynając od dwusuwa 346 cm3. W 1911 pojawiły się modele z silnikami bocznozaworowymi 299 i 535 cm3. W 1913 oferta została poszerzona o motocykl z obniżoną ramą, dla pań. Produkcję motocykli Singer zakończył w chwili wybuchu pierwszej wojny światowej.
Pierwszy samochód Singera został zbudowany w 1905, na licencji Lea Francis. W następnym roku Singer zaczął sprzedawać swój własny automobil, z silnikiem Astora. W 1920 Singer wykupił firmę Coventry Premier i zaczął sprzedawać rowery firmowane tą nazwą. W czasie trwania pierwszej wojny produkcja rowerów została wstrzymana, lecz po jej zakończeniu wznowiono ją i kontynuowano do roku 1928.