Triumph K200 produkcji Triumph-Werke Nürnberg AG, firmy założonej w 1896 w Norymberdze jako filia Triumph Engineering Co. Ltd. Brytyjski i niemiecki oddział rozdzieliły się na dwie niezależne firmy w 1913.
Marka Triumph lub TWN (skrót od Triumph-Werke Nürnberg) istniała do 1957. W 1956 firmę przejął Max Grunding, właściciel Adlera, który zdecydował się wstrzymać produkcję motocykli w norymberskiej fabryce.
Triumph K200 był budowany w latach 1934-1937. Wyposażony był w dwusuwowy, jednocylindrowy silnik 197 cm3 ze średnicą/skokiem cylindra 59 mm x 72 mm. Moc 6 koni mechanicznych, waga 130 kg, prędkość maksymalna ok. 70 km/h. Napęd bezłańcuchowy (wał Kardana), trójstopniowa skrzynia biegów. Patrz też: inny egzemplarz motocykla Triumph K200